Saturday, 28 May 2011

'UstaZah'...Kau Kahwin Dulu Rupanya...

Hyeyoo...


Hari ni mau story-mory pasal one of my classmate
Yehaa...u sudah jadi bini org laa...
Macam tak percaya
Kau kahwin dulu...


This day hari bersejarah buat kawan aku...
Yea...'ustazah'
Kenapa aku panggil dia 'ustazah'(satu kelas yang panggil dia macam tu)
Sebab perwatakan dia memang macam ustazah
Tudung laboh tak payah cerita la
Selalu gak berceramah pasal agama kat kawan2 (memang bagoos dia ni)
Memang selalu sangat cakap
'Astagfirullahhaladzim'...
Memang ustazah laa...


Aku ingatkan tak sempat nak pergi
Mana taknyer...aku kan keje
Tapi...dengan semangat yang jitu dan padu untuk tengok kawan aku ni
Dapat gak la aku pergi
Walupun dah nak habis majlis
At least aku datang jugak kan...
Jumpa si Raja Sehari nie...







Malu2 laa pulak...hehehe
Suami dia ni seorang ustaz...
Memang sepadan sangat
ustaz + ustazah...
So sweet... n_n


Sebelum balik...sempat bergambar ngan dia ni
Mula2 aku tak nak...tapi atas permintaan dia ni...
Aku layaan sajer laa...



Aku memang nampak agak gemouk dalam gambar ni...
Hahaha...
Baju tue besar + laboh
Maklumlah...baju pilihan kelam-kabut
Nak cepat pergi...


Apa2 pon...
Selamat Pengantin Baru untuk Shikin & suaminya...
Semoga Kekal bahagia hingga hujung nyawa...


p/s : tak sangka pasangan skandal ni akhirnya menunjukkan bukti mereka bercouple dengan datang lambat untuk mengelakkan berlakunya kontroversi---gambar pasangan yang kat depan pengantin tue...

1 Komen Terhebat:

IFA Athirah said...

waah!dh kawen!!yg situan blogge rni bila pulak?hehe http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}