Saturday, 14 May 2011

Pilihan dan Keputusan Putar Belit

Argh...minggu ni merupakan minggu2 sukar aku untuk membuat keputusan
Memang giler...
Ingat lagi entri aku yg lepasss?


Yer...


Aku rasa aku memang giler...
Btol2 giler...
gila,gila,gila dan gila


Aku dah berhenti Fujitsu
Coz...aku pikir aku dah tak diperlukan dan order pown kureng
Yup...aku dah berhenti pada 10 Mei...
My last day kat Fujitsu...balik kol 3pagi


Then...esoknya 11 Mei...pukul 8pagi...
Mula bekerja di tempat baru (pernah keje kat sini pada tahun 2009)
Gila tak...semalam abis keje pukul 3pagi
Tidor tak cukup
Terus pegi kerja kat tempat sarang burung
Yer...kerja bersihkan sarang burung


Then...my frenz bagitau aku
Aku diperlukan di Fujitsu
Aku kena datang kerja esok
Esok...12 Mei...
Aku kembali ke Fujitsu...


Aku rasa pening pada awalnya nak buat keputusan
Sama ada terus di sarang burung
or
Terima kerja di Fujitsu balik...
Korang rasa camne?
Entah...pening kepala aku


Tanya akak dan adik2 aku
Majoriti suruh pilih Fujitsu
Hahaha...aku pening nak buat keputusan
Bukan apa...takut pak cik sarang burung pikir aku ni maen2 plak 
Mana taknya...baru satu ari kerja...takkan aku nak berhenti...


Memang GILA...


Tapi...
Aku dah buat keputusan...
Yup...


FUJITSU...I'AM BACK....


p/s : bole plak aku putar belitkan hidup aku sendiri...hope...ini terbaek

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}