Friday, 27 May 2011

Aku Memang Teringin...

Hyeyo...


Terasa feeling2 nak berdansa
Hahaha...
Tak de lah minat sangat
Just suka-suki jer


Emm...
Tau tak...?
Aku memang terignin  teringin sangat dapat jalan2 bawah pokok bunga sakura...
Ala...yang banyak ada kat Jepun tu


Cherry Blossom


Ohw...so sweet n_n


Aku teringat satu filem Hong Kong
Lakonan Aaron Kwok (bekas skandal aku yang dah lama hilang tu)hehe perasan jer 
dengan heroinnyer yang cantik menawan Cecilia Cheung
Tajuknya...


Para-Para Sakura






Pergh...memang syok habis lah...
Dapat menari di bawah pokok bunga sakura yang sedang gugur bunganya


Wohaa...so nice!






Tarian para-para sakura...
Memang simple & enjoy
Buat aku 'melayang'sekejappp


Terasa nak belajar pulak...
Alolo...En.Aaron...bole ajarkan saya ??? (buat muka suci)


Hehehe...


p/s : mi-ni-ko-i-sakura-ah-eh-oh...come and dance with me...

2 Komen Terhebat:

bungaitucantik said...

wow..yana pon minat gak cter neh~~ teringin nk g sane xyah ckp lar..

Nur Syazana Mohammed Sani said...

biar lambat dari x datang langsung ,. nanti kecik ati orang tu ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}