Sunday, 17 March 2013

Yang SATU

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Semoga tenang mata dan hati yang melihatnya :)


p/s : dalam dada...ku harap hanya diriMU yang bertakhta...

Saturday, 2 March 2013

Andaian Mereka

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Terasa nak membebel pulak kat blog aku ni.Rasa hati ni nak dibawa ke mana lagi.Ingatkan bila si slow tu dah berhenti,maka tertutuplah cerita tentang kami.Rupanya tidak.Masih ada yang suka potpetpotpet kat situ.Entah...sampai bila

Yang menambahkan kesan sakit hati bila orang atasan sibuk-sibuk pulak nak ambil tahu.Mungkin bagi mereka itu perkara biasa.Tetapi bagi aku itu sangatlah peribadi...Privacy.Mungkin mereka tak faham apa itu privacy.

Kenyataan dan penafian seringkali bercanggah dan berlawan antara satu sama lain.Sebelah pihak nyatakan andai 'A'...sebelah pihak sini nyatakan andaian 'B'...Apa mereka tak tahu andaian mereka itu salah.Pencerita utama adalah tuan badan yang di sini.Ya...di sini

Mungkin perlukah aku buat annoucement baru mereka puas hati? Menghapus andaian yang tidak benar itu..Pandangan mereka penuh sindiran.Tidak mengapa...Aku sedar aku cuma perempuan biasa.Sederhana bagiku cukup indah.

Barangkali...mereka sedang sesat sendiri.Kasihan sungguh...

aku nak pakai cermin mata macam ni...hehe


p/s : sesaat kadangkala sangat-sangat bermakna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}