Monday 9 May 2011

Keputusan Mendadak Macam Tak Sangka

Fuh...pagi tadi betol2 menguji tahap di mana aku kena berhadapan dengan pilihan yang selama ni aku blur gile2
Yup...pilihan yang dah hampir seminggu aku tergolek guling guling atas katil dok pikir
Sampai nak tidow pon still pikir lagi
Sakit kepala wooo....


Tapi...


Pagi tadi satu panggilan menyebabkan mulut aku begitu lancar bagi keputusan tersebut
Memang aku tak sangka


Dah...dah....


Jangan pikir lagi...
Anggap keputusan itu telah ditakdirkan oleh Allah Yang Maha Mengetahui


Ye...


Aku dah lama tahu yang aku memang dah tak sanggup lagi
Penat...


p/s : Entah macammana esok yer...reaksi mereka???

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}