Monday, 16 May 2011

Terima Kasih Cikgu...

Hari ini...yes...16 Mei...
Sinonim dengan sambutan Hari Guru
Emm...tahun nie tak dapat lah aku merasa menyambutnya di sekolah lagi...
Yer lah...sejak tamat Form 6 nie...


Well...kejayaan aku dalam STPM 2010 semuanya berkat usaha gigih para pensyarah 
Mendidik aku...
Walaupun aku ni bukanlah pelajar yang menyerlah sangat kat kelas
Mana tak nyer
Diam...jer...
Bila disoal asyik geleng kepala jer...tak tahu-tak tahu...
Kalau jawab pown...
Alahai...perlahan giler suara aku
Macam ada emas jer dalam mulut...haha


Tapi...para pensyarah sabar jer
Mungkin mereka fikir aku ni memang betul2 tak tahu nak jawab
Huhu...


Tetapi...
Aku berjaya buktikan...
Walaupun aku bukanlah ahli aktif dalam mana2 persatuan
Walaupun aku tak pegang pown jawatan tinggi dalam sekolah
Walaupun pensyarah lebih tahu nama 'budak baru' daripada nama aku (pelik kan...?)


Tetapi...


Aku berjaya buktikan aku boleh berjaya
Malah tak sangka pun aku dapat jadi 
PELAJAR TERBAIK STPM 2010
Hehehe...
Memang tak sangka
Tak terlintas pown...
Walaupun aku tau
Keputusan aku tak lah segempak mana pown


Tapi dengan kejayaan ini...
Aku tau...barulah para pensyarah kenal 
Siapa aku...
Siapa Dba...


Tapi...para pensyarah form 6
Memang TERBAIK...
Walaupun aku tak pernah dapat perhatian mana2 pensyarah
Tapi...segala ilmu dan tunjuk ajar para pensyarah yang berkesanlah
Yang berjaya membawa aku kepada kejayaan aku


Memang takkan lupa jasamu
Wahai Guru...


En.Abdul Rahman bin Sahlan
Pensyarah Pengajian Am 2,Geografi Fizikal dan Geografi Manusia

Pn.Janeriah binti Jayos
Pensyarah Sejarah Tamadun Dunia-Islam dan Sejarah Malaysia-Asia Tenggara



Pn.Siti Tasmerah binti Salim
Pensyarah MUET

Pn.Shalizan binti Abu Hasan
Pensayarah Mikroekonomi dan Makroekonomi

En.Kama Azhar bin Abdul Karim
Pensyarah Pengajian Am 1

All my lovely lectures

Selamat Hari Guru ><




p/s : Teringin kembali ke zaman persekolahan balik...hehew n_n

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}