Monday, 23 May 2011

Buat Tak Tahu Untuk Senangkan Hati Orang

Hyeyo...


Yup...suka sangat buat-buat tak tahu
Kenapa?


Oke...bila kita sememangnya tahu satu perkara
Then...orang lain yang entah datang dari mana
Terus jer nyambung cerita tak pasal2 a.k.a menyampuk
So...
Nak buat apa?


"Sebenarnya macam ni lah..."
"Kau salah lah..."
"Aku lagi tau..."


Emm...bosan aku dibuatnya
Walhal...aku memang tahu situasi sebenarnya
Maka,
Jalan paling mudah...


YUP...


Buat2 tak tahu...
Jadi...aku akan cakap jer


"Ohw...ye ker..."
"Yer...kau betul.Aku salah informasi kowt..."
"Ea...macam tu ker.."


Malas nak layan orang macam tu
Kalau aku explain bebanyak 
Malu pulak kau
Nasib baik lah kau ni lebih senior dari aku


Aku hormat...
Biarlah...


p/s : Susahlah kalau nak diukur pangkat seseorang baru bole beri pendapat...

4 Komen Terhebat:

iMBobo said...

yup! sangat setuju! kita senang hati :)

miss dya blizz said...

ye . tul gak tu :D

shiema sufian said...

setuju :0 jom join bloglist shiema :)

sha said...

Kalau pencinta itu pemanah yg buta, sudah luka badan orang, sebab tak nampak badan. haha~ gurau jer..

Suka ayat metafora di atas :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}