Tuesday 26 April 2011

Aku Tak RABUN...!

Emm...so sad today...
Aku yang sedih lelebih sebenarnya
Hari ini...
Aku telah mencalarkan prestasi aku sendiri
But...aku tak sengaja oke...sebenarnya...aku tak perasan la...!

Begini kesahnyer...
Hari ini line 2 tidak beroperasi kerana tidak ada keyboard
Maka dengan sesungguhnya semua operator2 line 2 beralih ke line 5
Well...kebiasaanya operator yang menjadi mangsa 'lelong'@ dicampak (suruh wat kat tempat laen) adalah dua orang makcik yang buat proses yang sama dengan aku iaitu proses cungkil

So...aku terpaksa mengalah kerana memberi tempat aku pada mereka (aku ni mudah kesiankan orang aka hormat orang tua)
Tapi...entah kenapa hari ni...
Aku buat kerja serba tak kena
Well..aku buat proses bezel
Selalunya aku wat sebelom ni oke jer
Tapi...hari ni...banyak REJECT bezel terlepas

Nasib aku memang tak baik waktu tu coz aku wat sebelah senior operator aku
Pergh...dia sendiri menyaksikan betapa BESAU reject yang aku terlepas
Dia tak marah tapi dia tanya
"Kau rabun eh?Kalau rabun aku suruh tukar orang lain buat bezel"

Aku diam...Berfikir nak mengIYAkan or tidak
Mungkin senior aku ingat aku betul2 rabun
terus dia 'campak' aku ke proses aku semula

Sedih sangat...
Senior operator aku tu seorang yang berprestasi tinggi
Selalu berjaya mencapai target
So...ble aku dah wat silap
Emmm...aku tak heran pon kalau ada satu masa dia tak perlukan aku lagi
Sedih wooo...
Kesiankan aku...
Salah sikit jer aku terus dalam risiko di 'campak'

Argh...aku dah tak ada mood
Tapi...aku tak rabun yer
Aku just tak perasan...
Argh...geram3x
Aku tak rabun oke...

p/s : Aku rasa TAK NAK sambung kontrak jer (tanam anggurlah jawabnyer)

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}