Thursday 21 April 2011

Susu tak nak...Milk pon tak nak...Mix tak aper

Heyhey...moo...moo (lembu...)
Hahah...susu dikaitkan ngan lembu...begitu juga dengan spesies yang lebih kurang satu family sprti kambing...(pandai2 jew)
Susu baik untuk kesihatan...terutamanya untuk tumbesaran badan dan menguatkan tulang2 yang ada dalam badan korang sume tu...

TAPI...aku x suka susu...!
Sejak akhir2 nie aku dilanda kesakitan pada pinggang dan lenguh2 badan
Terfikir jugak aku...kemungkinan aku kekurangan kalisium kalsium dalam badan aku kowt...
Oh NO...tak nak minum susu -_-

Naseb baik...dengan adanya susu berperisa 'sedap' seperti straawberd strawberry dan coklat (feveret aku ) maka dengan sesungguhnya...dapat gak lah aku menambahkan kalsium dalam badan aku
Yang penting ada unsur susu tak kesah la kalu bercampur perisa apa2 pon...janji serasi ngan tekak aku ni...
Hope pas ni badan aku tak ler lenguh2 bebeno...pinggan pinggang pon tak lah sakit lagi...ye lew...lom tua lagi tulang nak retak...wawawa...

                                        
faveret aku chocolate and strawberry...full cream er...no...no...

p/s : Terasa nak makan yougurt plak...(ada unsur susu gak kan...hehew)

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}