Friday 8 April 2011

Cats Lover...


Nowdays ni banyak kes penderaan terhadap binatang ciut miut nie...cats...
Aku rasa mereka2 yang berkenaan ni tak cukup moral dan tak ada hati dan perasaan
Tegar2nya mereka mendera kucing
Kadang2 aku sendiri tak sampai hati a.k.a tak sanggup nak baca brita2 pasal kucing yang menyayat hati...huhu sedih taw (dalam hati ada taman bunga...)


Well...aku ni pencinta kucing...so I am ahli club Kami Pencinta Kucing kt FB...
 http://www.facebook.com/pages/KaMi-PeNcInTa-KuCiNg
Jadilah salah seorang ahli pencinta kuCing...spesies paling comei...di muka bumi ini...
Well dew sorng rakan FB aku nie ada bela 70 ekor kucing...pergh...jelezzzz taw...
Nama dia Sue Yahya...Alhamdulilah ada gak org yg berhati mulia cam tue ek...
Aku pon nk gak tp...my mom...x brapa suka kucing plak...tensen skit r... x dapat nak bela manyak2 :(


Apapapown...aku skurang2nya ada gak bela kucing wlaupun tak sebnyak kawan aku tue...well I LOVE CATS...muah n_n


Here...antara pics of my cats...Gracella,Vanessa,Oby,Mariya & Mirmo...Love U aLL (muah3x)






p/s : Aku nak seorang suami yg sukakan binatang...hehew (miang kan...)

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}