Wednesday, 20 April 2011

"Awak...awak ada duit syiling tak?"

Oke...smalam aku keje spatutnya brada di line 1
Tapi...oleh kerana berlaku kerosakan pada mesin UV untuk mengUVkan keyboard selepas proses pad printing...maka dengan sesungguhnya proses UV tergendala...
Aku di bahagian final pulak dah tak ade keje a.k.a mengganggur
Aku dan geng line1 terpksa menjadi patung slama hampir 1 jam stengah

Then pas rehat waktu mlam pas maghrib (minggu ni aku keje shif petang...aku tak sukew sangat) line aku diarahkan wat keyboard di line yang laen
Aku?
Aku diarahkan wat proses laser keyboard 7635 (bukan bermakna proses ini menjadikan aku bermulut laser yew)
Mesin laser tu kat blakang...jauh nun daripada operator2 laen
So...aku layan prasan sorang2 bersama mesin laser trsebut

Tak lama kmudian aku prasan ada sorang mamat ni...
Mamat ni budak bahagian packing
Aku ada dengar dia cakap
"Awak...awak ada duit syiling tak"
Dia cakap sambil mundar mandir blakang aku...
Aku wat derk coz aku ingat ada org laen ngan dia

Barulah aku sedar...dia nak cakap ngan aku rupenyer
Aku bagitau la yang aku ada duit syiling tapi tak banyak
Mamat tu sengeh...then tetiba jew trus dia ubah soklan
"Awak duduk kat mana eh"
Aku pon jawabler kat mana aku tinggal
Then mamat tue senyum sambil mengangguk kpalanya (bukan kpala lutut oke)
Mamat tu say "terima kasih"
Dan trus blah g sambung keje dia...

Aku pulak kebingungan...mamat ni serius nak tukar duit syiling or sebenarnya...dia tengah usha aku kowt
Hehew...prasan je aku ni kan...
Pasni kalau jumpa mamat tue aku nak wat derk jer la...
...aku ada skit jew duit syiling...

p/s : 10sen,20sen,30sen,40sen,50sen,60sen,70sen,80sen & 90sen...

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}