Tuesday 19 April 2011

Jiwa Sebak

Aku ni...memang spesies yang sensitif a.k.a jenis cepat mengeluarkan air mata (menangis...)
Ye...bahasa kasarnya kememe...
Aku memang mudah menangis...

Nak buat macam mana aku memang cam ni dari dulu.
Time sekolah pun masa tu aku ingat masa form 5 kelas tambahan Ekonomi Asas
Mrs Sally soal aku soalan pasal ekonomi...then aku sesungguhnya blur & tak tau nak jawab apa masa tu.
Aku pon berdiri la kalau dah disoal lepas tu bila Mrs Sally soal geng aku yang lain,mereka dapat jawab
Mrs Sally tak cakap apa-apa pun...tak suruh aku duduk dan tak suruh aku berdiri pun kalau tak dapat jawab
Aku pulak time tue terasa "apasal aku tak dapat jawab?...kawan aku dapat jawab"
Aku pun mengambil keputusan untuk berdiri...tetiba je rasa hiba melanda diri...
Hah hambek kau...terus menitis la air mata aku yang berharga tue tetiba...(secara automatik)


Emm...sepanjang aku menghabiskan sisa zaman persekolahan aku di sekolah
Aku memang macam tue...
Kadang-kadang cikgu gegurau jer...tapi aku ni...cepat sangat SEBAK
Masa aku form 6 pon (da besau pon still cepat nangis)
Mr A.R.S sajew jer nak gegurau...tapi...adus ayatnya...memang buat aku terasa
Padahal...tak de apa-apa uon (hahaha...)

Kadang-kadang terfikir apa la pandangan bebudak class aku pasal aku yang cepat sangat nangis nie
Entahlah...rasa sensitif tue memang sebati dengan aku...nak buat macam mana...?

Memang aku cepat rasa SEBAK

p/s : Sensitif itu jiwa... 

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}