Monday, 7 May 2012

Faktor Mengapa Tandas Lelaki Mesti Jauh Daripada Tandas Perempuan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Seperti yang kita selalu lihat tandas tandas di mall atau di mana mana sahaja yang ada perkhidmatan membuang sisa kumbahan ni biasanya kedudukan tandas di antara kedua dua jantina adalah jauh antara satu sama lain.


Berikut adalah beberapa faktor utama kenapa tandas lelaki mesti jauh daripada tandas perempuan : 















Sekadar hiburan yang masih bole dipraktikkan andai ada lelaki miang yang berani melakukan aksi tidak bermoral seperti di atas.Hehe...


p/s : ganas jugak perempuan kat atas tu...

21 Komen Terhebat:

syiela said...

hahaha sokong sangat dik!

syahirah said...

haha..bagus la entry ni :)

Camy Alya said...

haha. lelaki memang nakall ^^

ღ dia amyra ღ said...

hahaha :D kalau cemtu , tak senang nak buang air ohh :D

ANISA said...

logik3...suka2

CikMai said...

hahahahaha.......comel jer..ihihihihi....

azie namico said...

auw..auw...perempuan tu memang ganaz...

Yana Libra said...

hehe..yang last skali tu ganasnye~~

takut tgk :p

Uncle Jonni said...

mana bley mengintai.. kang kene ketumbit... kehkehkehkeh

Eein Azryn said...

Haha. Berhati hati ketika berada di tandas Mall. :DD

Karukord Jagau's said...

(^_____^)

Sally Yatiey said...

Haha. Ganasnya perempuan tu ^_^

BlueiceButterfly said...

~entry yang sangat kreatif..hehe

elyna mirsada said...

fisrt time dtg cni..nice header n blog.(n_n)

MawardiYunus said...

huh patut ler.. baru tau ,ngeeeeeeeeee

roq said...

hahahaha!

singgah2 la sini plak :)

Aqila Arshad said...

extrem betol
hahahaha

keli menari said...

hahaha!! ceh ! sape suh gatai!

singgah dari kelimenari :)

Zaza said...

hahaha :D
gelak guling2 :p

cindir-rela said...

Salam dik, nak promote cheese powder..berminat jengok2 la blog saye k!

hawa said...

haha ^,^ klakar la :p padam muka laki tuu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}