Friday 16 December 2011

Pujuk Sajalah...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Taipan rambang untuk ditaip pada entri ini ialah memujuk itu sangat sukar bagi sesetengah orang.Mungkin jarang didengar orang mengatakan "hobi saya ialah memujuk orang yang merajuk"(...kau memang dah tak de kerja lain laa tu)


Kawan aku pernah cakap kat aku...kalau bf aku merajuk malas aku nak pujuk.Cari yang lain jer (ambooi senang kau cakap)...hehe aku tau dia bergurau.Hakikatnya bab pujuk memujuk ni selalunya lelaki yang pakar.(Betul ke?Tak taulah aku)


Dulu-dulu kisahnya waktu aku bersekolah di Seremban,kawan aku masa darjah satu sangat kuat merajuk.Cakap salah sikit confirm kecil hati.Tak nak kawan laa...Haha so childish kan?(Memang le zaman kekecik dulu kan)


But...aku ni jenis kuat mengalah.Demi kawan aku relakan nak pujuk walaupun sebenarnya aku ni spesis tak reti bab pujuk-memujuk ni.Aku bagi jer coki-coki senyumlah balik.Kawan aku tu dulu sangat manja orangnya.Mungkin sebab tu dia nak selalu menang je.Its okey...kita kena terima kawan kita seadanya kan...


"Awak jangan merajuk lagi...senyum sikit.Haa...comelnyer dia"


Aku agak terkesan bila tengok lelaki sanggup buat gaya ala-ala cute just for make me smile
Bolee senyum 27 jam tanpa henti... (biasanya time aku tengok citer korea laa)


p/s : Pujuk diri sendiri...Ferrero Rocher kenapa mahal sangat?Dush...

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}