Monday, 27 June 2011

Emo Sekejap...

Hyeyoo...


Hari ini agak emo untuk aku
Apa lagi...pasal ketensionan di tempat kerje!
Adooyaii....tekanan perasaan melanda diri
Jiwa kacauu + Hati terluka + Sakit hati
Waaa...macammana nak hadapi semua tuu?


Emm...
Hari ni...dan seterusnya jugak selagi tak habis kontrak...
Aku terpaksa meninggalkan proses yang selama ini aku buat
Budak baru yang kena demam campak tu dah datang kerje balik
Tak pasal-pasal aku terpaksa mengundurkan diri...(aku tak salahkan dia)


Aku tau...aku hanyalah orang bawahan
Kena ikut arahan pihak atasan
Tapi...kalau kerja yang kau selalu buat orang lain dah amik alih
Aku rasa TAK DIPERLUKAN lagi
Terasa TERSINGKIR
Terasa TERBUANG


Yea...tau...
Kena bertolak ansur...kerja dalam berpasukan
Tapi...
ITS HURT...
Yea...HURT HURT HURT



Aku cuba belajar menerima keadaan itu
Kadang kala aku selalu berfikir
Kenapa mesti aku yang selalu mengalah?
Orang lain tak kena pun...


Shyyss...
Dah..dah...
Dba...life must go on
Chaiyook ! (mood tak de semangat pon)


p/s : Terasa nak ikut jejak langkah Hany jer...berhenti awal...

12 Komen Terhebat:

khairul akmal azman said...

CHILL DER!
DUGAAN DR YG MAHA ESA

Dba Dealova said...

Ok...thanks 4 support me.Tengah cuba tabah hati ni...

sue perbs.. said...

dugaan kehidupan.. positif ye..

Dba Dealova said...

Oke...Trying be positifff n_n

a r i l said...

ala..sedihnya lagu kt blog ni..pilu membace ny..

Dba Dealova said...

@aril:ye ke pilu?...hehe

Aunty P :) said...

jgn emo-emo la, kulit cepat kedut la :p

Dba Dealova said...

hehe...sekali sekala je emo.aku manusia biasa n_n

deeya said...

sabar la dba .. insyaAllah ade rezeki laen yang lebih baek . cume kene usaha lebih jer =)

Jer ... said...

citer "first love" ? . gambar tu ?

Dba Dealova said...

@jer:bukan la...tu citer my girl n_n

Nur Syazana Mohammed Sani said...

saba yer ^^

moh la tinggal kan kutukan bernas ke entry ter baru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/pengsan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}