Wednesday, 1 June 2011

Baru Kenal 'Daim'

Hyeyoo...


Rasanya sweet-s gitu
Bersalut coklat
Memang my peberet lar


Yeah...
Itu dia...


Gula-gula Daim...
Hahaha...
Aku baru jer tau macam mana bentuk gula-gula tu


Semalam...
Kak Min bagi aku...
Mula2 tak perasan tu gula-gula apa
So...main masuk dalam kocek


Bila balik rumah
Aku nak makan ler gula-gula tu
Then...baru perasan


Ohw...gula-gula Daim la


Hahaha...teringat kat Daim citer Juvana
Hehehe...kena amik feel makan ni
Coz gula-gula Daim ni orang kata cuma ada kat Langkawi jer


Emm...patot la aku tak tau
Aku tak pernah pergi Langkawi pown...


                                      Ni la gula-gula Daim tu...sedap taw (saje nak promot)





                         Ni pulak Daim dalam cerita Juvana...(aku minat gaya lakonan ZA ni n_n)


Persamaan antara kedua-duanya adalah...mereka sangat SWEET... n_n


p/s : berhasrat nak pergi Langkawi beli gula-gula Daim satu bundle...bole???

17 Komen Terhebat:

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

ZA memang cweet! hehehe :D

Aqeela LaEn :3 said...

ouch ! dia pandai sangat berlakon . best je tengok :)

Dba Dealova said...

tau x pe...saya suka2 dya n_n

ezzah said...

sedap lah dua dua daim :)

che timah said...

hahax, stuju sesgt,.. due2 sweet~

Dba Dealova said...

saya setuju n_n

el-janna said...

dain dain burst!

waqiu said...

sedap.sayang cuma kat langkawi je jual coklat daim ni..kalaulah dia luaskan pasaran kan best..

saya KILA said...

Daim mmg sangat sedap ! x))

Dba Dealova said...

@waqiu:yup...setuju ngan awak.kalaulah coklat daim tu ada kat sume negeri kan best...senang sikit nak dapatkan coklat daim tu.adoyai...payah betol nak dapat coklat daim ni coz kena pegi langkawi.bukan selalu dapat pegi sana.

waqiu said...

betul tu..tapi jika dah ada di jual di semua negeri xde la yg nk p beli coklat daim kat langkawi lg.tu la special Daim..

L@dyKichiMachiko said...

patut le carik kat pasaraya tak jumpa2 cekelat ni..rupa2nya ada kat Lgkawi je..

~dah 11thn tak jejak Lgkawi..dekk~

Haru Biru said...

beli cekolat jangan lupa pas sini sikit.. kekekeke

GemukCantik said...

hahahaha. ada kaitan pula daim coklat dgn daim org? (;

Alia Syaza :) said...

cokelat daim memang sedap ! nakkk jugakkkkkk, hehee.. kat tmpat lain ada jugak jual cokelat daim ni tapi mahal lagi la dari yg langkawi punya..

and, daim @ zahiril Adzim pun best jugak lakonannya hee :D

amirayana a'aron said...

tayah langkawi .. sini pon candy tuh ade :)

Dba Dealova said...

ye ke?mane tu???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}