Thursday, 16 June 2011

Nak Ketawa?Nak Menangis?Aku Jadi Keliru...

Hyeyoo...


Terasa nak meluahkan apa yang terbuku yang tak terjual di pasaran (merepek jer)
Adoooyai...kekeliruan emosi


Yup...


Nak cerita pasal kawan aku yang satu kilang ni (kerja sementara aku)
Dia sebenarnya nak berhenti kerja sebelum tamat kontrak
Sepatutnya dia tamat kontrak sama dengan aku
31 Julai 2011
Tapi...
Dia nak berhenti awal


Dia nak berhenti senyap-senyap
Dia...
TAK NAK BAGITAU AKU


Yang lawaknyer
AKU DAH TAHU


So,aku terpaksa buat-buat tak tahu
Kesian tengok dia
Mana taknyer
Dia sampai berpakat dengan senior operator aku dan foreman
Komplot supaya jangan bagitau aku yang dia nak berhenti


Tapi...
Aku ada naluri penyiasat yang sangat tajam...(cewaah...perasan sekejapp)
Aku dah syak pada awalnya dia nak berhenti
Dan
Tekaan aku TEPAT


Yang aku kelakarnya
Diorang sedaya upaya buat 'lakonan' dan cover sedaya upaya supaya aku tak tahu
Diorang buat isyarat rahsia
Bila aku pusing pandang diorang
Cepat2 diorang tukar topik
Nampak sangat
Tu yang aku terasa nak ketawa
AKU DAH TAHU LA...


Tapi...
Aku rasa sedih dia nak berhenti awal
Aku memang rapat ngan dia ni
AND
Aku satu-satunya yang kawan dalam geng kitaorang yang dia tak bagitau pun nak berhenti
Aku sedikit kecik hati


Aku faham
Dia tak sampai hati nak bagitau aku
Dia takut aku menangis
Of course laa
Aku sedih...


So...sekarang ni...
Aku masih buat-buat tak tahu
Walaupun aku dah tahu dia nak berhenti
Aku nak dia bagitau aku sendiri


Hesyh...kenapalah kau buat macam ni
Tak menyusahkan diri kau sendiri ke?
Sorok-sorok dari aku...???


p/s : Bila tiba saat perpisahan itu...kena standby tisu banyak2...

3 Komen Terhebat:

amirul.fareast512 said...

sbr ea :)

walk,stalk n talk kat tuan punye blog yg wowww neyh! hah , feel free visit me back eh ? hahah ;)

akmeyruleyna.blogpot.com

Bui Idzra Ryn said...

hubby bui pun suka tengok drama korea..sekarang dia layan drama Lie to Me..huhuhu

Dba Dealova said...

suka-suka-suka n_n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}