Saturday 30 July 2011

Farewell Fujitsu...Will Miss You Alls

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Entri hari ni...entri sedu-sedan
Juga entri panjang gegiler
Yeah...
I am free from Fujitsu
Tamatlah kontrak aku di Fujitsu pada hari ni


Sedih...?
Yup...
Of Course!
Hampir 7 bulan aku di sini
Segala rasa masam-manis-pahit aku lalui


Sayang...?
Yup...
Of Course!
Aku dah jatuh sayang...
Jatuh sayang kat operator2 kat bahagian Final Keyboard
Dyorang baik2 sangat


Aku nak mention nama diorang
Mereka2 yang rapat dengan aku
Yang aku kenal jer laa
Supaya aku tak lupaa...


Line 1 (line aku)
Senior :Along (senior paling kecoh...sedaya upaya nak dapat output target)
Repair :Kak Pony
Kak Mesjana,Kak Min,Aiena,Suhana,Kak Ifah,Kak Timah,Nora,Kak Wati (nenek),Liyana,Kak Ani,Kak Ida,Kak Eza,Kak Jun,Kak Peah


Line 3 (sebelum jadi line 12 jam)
Senior : Kak Rina (senior paling memahami,mudah dapat output target & mesra operator)
Repair :Kak Emon & Kak Huda
Kak Ikin,Kak Suhaida,Kas Hasnah,Mak Roset,Kak Imelda,Kak Diah,Kak Ana


Line 4 (line member aku)
Senior :Kak Zorro (sebelum ni Kak Ikin...dia dah benti coz dapat kerja baru)
Repair :Kak Indah
Kak Reen,Kak Zu,Kak Surina (suka cakap 'dogol'),Aini,HaleedaRobisah,Mama,Kak Roy


Line 5 (line yang pertama kali aku masuk...aku sukaa line ni jugak coz orangnyer ceria)
Senior :Kak Mas
Repair :Kak Ina
Kak Zaimah,Mak Niah,Kak Roslina,Yati,Kak Lala,Kak Chek,Kak Zai


Foreman :En.Rasyid
Forelady :Kak Ina
Tukang jaga kedatangan :Mek Su


Mereka2 kat Final ni termasuk aku akan terpaksa "berlakon"
Bila ada tiga individu ni terjah nak tengok kitaorng buat kerja
Cheng Wong Chong,KK Cheng dan Apek Lee
Hehehe...


Ohw yer...
Aku rasa orang yang paling aku rindu ialah orang yang pertama kali buat aku menangis
masa aku kerja kat sini mula2 dulu...
Yeah..my senior
Along...!


Aku memang tak sangka yang aku akan rindu kat dia
Dia ni memang giler2 skit
Cakap memang tak de 'insurans'
Mood kadang2 tak menentu
Dia anggap aku 'anak ikan' dia
'Peliharaan' dia
Hehehe...klakar (>_<)
Aku tak kesah pown...


Tapi...
Aku tau dia ni baikk orangnyer
That why...
Aku bagi souvenier kat dia
Tanda ingatan aku kat dia
Coz...dia adalah
"Orang Yang Paling Memberi Kesan Sepanjang Aku Bekerja kat Fujitsu"



                                            Ni laa souvenier tanda ingatan yang aku bagi kat Along


Yang aku tak sangka...Along pun ada bagi sesuatu kat aku...
Nak tau...



Soo sweet...suka-suka-suka
Thanks a lot Along n_n


Nak tau...
Loker kasut aku ngan Along ni selang satu loker jerk...
Macam tak percaye jerk masa mula2 aku dapat tau...





                    Sebelah kiri loker kasut aku...yang kanan loker kasut Along...(selang satu loker jerk)


Kepada Abang driver
Terima kasih jugak laa selama ni hantar pergi-balik kerja
Abang Am,Abang Fadil dan Abang Jalil (JCQ,JEL,JLE)


So,sekarang ni aku akan 'bertapa' kat rumah selama sebulan...
Sebelum aku nak menjejakkan kaki aku ke Universiti...
Oppss...aku tak pernah lagi tulis kat blog ni Universiti mana yang aku dapat...
Sajer...tak nak bagitau dulu...
Next-next entri kowt...hehe


Tamat laa sudah kesah cerita aku kat Fujitsu ni
Sekurang2nya...pernah jugak laa nama aku tercatat kat senarai pekerja2 Fujitsu kann
Ohw...tetiba rasa touching laa pulakk




Tinggal kenangan jek kad QC number aku kat Fujitsu nih
(cantikk kan nombor QC aku)


Oleh kerana aku agak 'terkesan' ngan kerja aku kat Fujitsu ni
Rasanya aku nak wat page pasal Fujitsu lak kat blog ni
Alaa...blog aku...sukati aku nak buat apa kann?





"Bertemu dan berpisah adat manusia biasa"
"Hilang di mata tapi di hati tidak lupa"




p/s : Sayonaraa...Love You Alls

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}