Monday, 4 July 2011

Cuti Hilangkan Sakit Hati...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Hyeyoo...


Okey...this week and next week...
Aku start keje shif malam
Tapi...
Hari ni...
Aku sajer amik cuti


Untuk apaa?
Untuk hilangkan rasa sakit hati aku hari Sabtu yang lalu (ayat nak skemaa)


Sekurang-kurangnya tak payah lah aku mengadap muka yang menyakitkan hati aku tuu
Baik aku layann cerita yang buat aku tersenyum
Buat aku...sejuuk hati






Yaa...
Ceritaa Juvana!
Syook sikit hati aku tengok citer ni
Hilang masalah tempat keje
Err...buat sementara laa


That cute face...
Heal my heart...
Hehew... n_n (mood suka-suki)





Alaa...faham2 jer la
Saya suka ZA n_n


p/s : Ada sesiapa yang tak suka Bob?...Kalau ada...ada aku kesah?hehehe...(mood giler sekejaap)

9 Komen Terhebat:

syafiqakarim said...

haha da bzaman tak tgk tv weh.

Jasman said...

minat jgk tengok cerita tu...tp xfolo sgt la...

Dba Dealova said...

@syafiq:laa..ye kew?sian awak...hehe.Dba tngok tv untk hilngkan tnsion jerk...lg2 kalo ada yg bole buat Dba trsenyum n_n

@jasman:citer juvana ni tnggal lgi 2 episod jerk...

reza al-razi said...

Juvana mmg best.. Tpi parent x bgi tngok sbb takut adik2 yg tgh skolah ni terpengaruh dgn aksi2 dia.. huhu...

Nur Syazana Mohammed Sani said...

zana pun minat ZA jugak ^^ n lagi sorang ,. xtao name sebenar die ,. dalam citer 2 orang panggil die ayam kalau xsilap ,. huuuu~

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/support-me-pliz.html

Aku Afzal said...

oo ada konflik kat opis ea?biasala tu..jgn sampai terganggu keje dh la ea :) selain pelakon juvana tu, tgk muka sy pon leh sejukkan ati.bwahaha

iekasub said...

adoi.tyme tengah emosi pulak la terbaca entry ni. sama2 la kita emosi.huhuhu

Pink Diva said...

saya minat pelakon utama juvana ni..kiut jew tgk..hehe

~NajiLaA~ said...

klo da skt ati sgt tu..mmg cuti je la ubatnye.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}