Saturday, 26 November 2011

Laugh Trainer

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Hari tu...aku tengok tv
Rancangan Style By Jury
Rancangan untuk ubah tanggapan pertama orang lain terhadap penampilan kita yang kureeng...


Apa yang aku nak taip...
Kat rancangan tu dia ada bawa peserta jumpa laugh trainer/pelatih ketawa
Aku cam terkejut laa
Ke memang aku ni jakun
Ada pulak pekerjaan laugh trainer kat negara luar
Kat Malaysia ni...rasanya tak de kuuuuut.


Ada sesetengah daripada kita ni pernah mengalami tahap kelukaan jiwa yang parah sampai diorang dah lupa cara nak ketawa (ada ek orang camtu?)
So...di sinilah laugh trainer memainkan peranan
Tapi...kalau kat Malaysia ni profesion cam tu tak wujud lagi
Mungkin sebab orang Malaysia ni mudah ketawa DAN
kat Astro dah ada rancangan Maharaja Lawak (ada kaitan kee?)


Aku???
Aku mudah ketawa
Kadang-kadang kalau dah lawak sangat lama giler aku nak berhenti ketawa sedangkan orang lain dah berhenti ketawa.
Terpaksa aku cover ketawa
BUT...
Kalau aku tak de mood
Kau bawalah kumpulan Sepah ke,Nabil ke,Senario ke,Johan Raja Lawak ke...
Jangan harappp aku nak ketawa...
Betuul ni...





Kalau mamat korea yang buat lawak
Err...
MUNGKIN...
Aku... akan ketawa jugak
Sekali lagi...MUNGKIN AKAN ketawa....hehe


p/s : ketawa buat kita awet muda...

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}