Sunday, 18 September 2011

The Final is only MY DECISION

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Genap 2 minggu...
Well...
Fikiran dah habis masak memikirkannya
Pepatah melayu...
"Ukur Baju di Badan Sendiri"
Memang perlu dipraktikkan


Memang berat hati
Atau...
Orang sekeliling akan kata
"KAU BODOH!"


Yang pasti...
Aku tau apa yang aku buat...
Bak kata salah seorang kawan aku kata
"Cuma kau yang faham keadaan kau sekarang"


Yup...
You right,frendz


Memang ada banyak kata-kata sokongan
Tapi...
Aku dah pasrah
Aku dah minta petunjuk
Dan...
Ini...yang telah Allah tunjukkan...
Kata hati aku jugak bersetuju


Aku redha...
Yang pasti...penghujungnya...
Aku sendiri yang akan buat keputusan itu...




Dalam buku ni jugak menguatkan lagi keputusan aku...
"Apa Jalan Yang Kau Nak Dalam Hidup"
Setiap isi kandungan dalam buku ni...
Buat aku sedar untuk memahami kehidupan dalam pelbagai sudut


Yup...AKU dah tau...
Buat kawan2 di sini...
Maafkan aku dan fahamilah aku...


p/s : Really sad...maybe it will be better on my next destiny...I hope...Amin...

3 Komen Terhebat:

Nafisah Ruslan said...

semoga Allah memberi awak ketenangan :)

Rojak Punya said...

siapa kata "aku tak perlukan sesiapa pun" memang sombong dan bodoh yang teramat sangat. Tiada satu makhluk pun yang boleh hidup sendiri macam tu je.

Buku apa tu? Tajuk mesti nak gempak kan supaya orang beli tapi Rojak tak nak rekemen family,kawan2,sedara mara beli buku bertajuk macam tu..

Dba Dealova said...

@Nafisah:Amin...thanks dear
@Rojak Punya:emm...dont judge a book by its cover...bila awak dah cuba baca baru awak faham buku tu pasal apa...memng tajuk dya kontroversi skit tpi...percaya lah...buku ni bnyak menyedarkan saya untk memahami kehidupan dlam satu sisi yg laen... (>_<)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}