Saturday, 29 December 2012

Alasan...Berani Pakai?


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Tahun baru dah nak muncul.Itu petandanya bebudak tak cukup umur kena lah kembali ke sekolah balik kan.Hahaha...padan muka korang.Kena balik ke sekolah.Aku dah bebas (berlagak sikit...wekkk) Hehehe...

Tak pe.Akak yang baik hati ni nak bagi tips untuk bebudak yang nak masuk balik ke alam persekolahan tu dengan beberapa alasan yang tak masuk akal yang mungkin boleh digunakan bila keadaan dah terdesak.Emm..mungkin? Itu pun kalau adik-adik berani guna lah.Bagi mereka-mereka yang masih belajar tapi bertaraf universiti,kolej ataupun poly...rasanya tak patut kot korang guna alasan ni.


Alasan ini sekadar suka-suka.Agak-agak kalau cikgu tu garang dan tak boleh dibuat loyer buruk,janganlah memandai nak guna alasan ni...

p/s : memori budak skema...hehehe

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}