Tuesday 23 October 2012

Coretan Annual Dinner

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Kali ni aku nak mencoret kisah annual dinner pada 13 Oktober 2012 yang pertama kali aku join sepanjang 21 tahun aku hidup di muka bumi Allah yang indah ini.Annual dinner ni diadakan di The Zone Regency Hotel Johor Bahru (ayat skema daa bermulaa...)


The Zone Regency Hotel

Tema annual dinner kali ni bertemakan jeanss a.k.a 'Denim Nite'.Maknanya pakailah apa-apa pun yang berunsurkan jeans.Nak pakai dari hujung rambut sampai hujung kaki berunsurkan jeans pun bole.Tak ada siapa nak marah.Ni bagi sesiapa yang nak mengikut tema la.Aku???Hmm...


Tak payah nak banyak cerita sangat aku nak tayang gambar-gambar sepanjang annual dinner tu berlangsung.Gambar posing-posing je pun.Hehehe...



Dalam bas dengan Kak Zara


Kak Zara dan Kak Linda 


Hawa dengan leader aku,Kak Azilah


My dandori,Kak Zanzila.Dah kerja 15 tahun tuu...maintain muda tau

Geng QA...

Hawa dan Nadia Si Rockers...hehe

Kak Bechik dan Kak Yati

Tengah tunggu orang serve makanan.Ada orang nak ambil gambar.Nak wat camne.Orang popular la katakan.hehe...

Kak Dayah,Kak Izzah dan Kak Nad.Sempoi beb...


Salah satu game kat pentas.

Apa yang special kat annual dinner ni adalah artis jemputannya.Bersorak macam nak giler bila artis ni muncul.Maklumlah...bukan selalu bole jumpa kan.Ni lah artisnya...Tadaa

Ye...Akim AF tuu

Ni antara yang bertuah yang berusaha gigih semaksimumnya untuk bergambar dengan Akim AF ni...



Sekadar ingin berkongsi cerita annual dinner yang tak seberapa ni pun.Balik rumah sampai pukul 1.30 pagi.Mengantuk tu tak payah cerita la tapi aku yakin kebanyakan perempuan yang dapat jumpa Akim AF tu mesti tak dapat tidur malam.

Ini hanyalah coretan ringkas...Tiada kene mengena bagi orang yang jealous mahupun yang cemburu.Ada faham?Hehe

p/s : ramai berdandan macam nak pergi dating...

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}