Friday, 20 March 2015

Pelangi dan Bulan

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Haisyyuum...(bersin sopan kejap..)


Say 'Hello...Long time no update this blog'
Hehe...


Ini entri pertama untuk tahun 2015

Sudah berhabuk blog ni...
Apakan daya...
Tuan blog tak banyak masa free macam dulu...


Atau mungkin banyak sangat lebihkan masa tidur..

Hmm...penat
Mana ada kerja yang tak penat...


Motiff menaip kejap ni nak praktis balik kepantasan skill menaip

Boleh lah...


Teringat pulak mimpi malam tadi...

Hujan...kemudian muncul pelangi yang sangat-sangat cantik
Dalam mimpi tu kononnya nak ambil gambar pelangi
Tapi...tak sempat
Pelangi terus hilang dan automatik terus gelap..
Berubah kepada malam..


Malam pulak muncul bulan yang sangat cantik dan terang

Tapi...
Bulan tu bukan satu...
Tapi ada LIMA! (FIVE MOONS)
Hmmm...




Mimpi mainan tidur je..

Mata pun dah mengantuk
Esok nak kerja
Okei..
ZzZzZz...

0 Komen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}