Saturday, 18 August 2012

Penat Bukan Malas

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Aku cuba nak taip entri pendek pendek je sejak aku busy memanjang dengan kerja yang urgent nya tak habis habis tu.Bila dah balik kerja penat yang dirasai memang tidur sahaja lah penawarnya.Overtime memanjang kadang kadang sampai 14 jam.Memang aku bukan robot.Tapi,itu yang dinamakan tanggungjawab.Kau tanggung dan kau sendiri jawab.Fuhh...Memang penat

Balik kerja memang tak de lah masa nak kemas kemas rumah bagai.Memang diserahkan kepada akak dan adik aku je.Aku tahu mereka jugak penat.Tapi...aku lagi penat kot.Penat sampai tidur pengsan terus.Maaf la.Memang satu kerja kat rumah pun lately ni memang aku malas nak buat.Bilik aku.Tak payah cakap.Serabut macam mana pun aku tetap nampak macam biasa je.Hehe...
"Gosok jangan tak gosok gosok sampai tertanggal semua karat.Ada karat ke?"

Sekali lagi aku bukan malas.Penat je.Akak aku akan cakap..."kau ingat aku ni tak penat?"

p/s : kalaulah aku ada bibik lain la cerita."Bibik bisa beresin semuanya yaa mbak"

1 Komen Terhebat:

eimah siti said...

huhu...cik siti balas kunjungan....selamat hari raya....=)....follow jgak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.Header img { margin-$startSide: auto; margin-$endSide: auto;}